A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) kiterjed minden olyan elektronikus tevékenységre, amely a http://onetoner.hu weboldalakon (továbbiakban: Weboldalak) keresztül történik.
A jelen ÁSZF rendelkezései 2010. november 1. napjától hatályosak mindaddig, míg a One Toner Kft. (székhelye: 1066 Budapest Ó u. 17. adószáma:13877154-2-42, cégjegyzékszám: 01-09-877868 (továbbiakban: Eladó) a rendelkezéseket nem módosítja.
Az Eladó köteles a hatályos ÁSZF rendelkezéseit a Weboldalakon közzétenni.
Az
Eladó bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan, külön
értesítési kötelezettség nélkül módosítani. Az esetleges módosítás a
Weboldalakon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A már leadott
megrendelésekre a leadáskori ÁSZF az irányadó.
A
Webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi
szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások
egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény szabályozza, azzal,
hogy a jelen ÁSZF-el az 5.§ (2) és a 6.§ (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak
szerinti tájékoztatást megadta az Eladó.
A Webáruház
szolgáltatásait valamennyi magánszemély, jogi személy, illetve jogi
személyiséggel nem rendelkező egyéb szervezet jogosult igénybe venni,
amennyiben a Weboldalon magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
A
Felek közötti szerződés a megrendelő adatlap valamennyi kötelezően
kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően,
a Kosár tartalmának „Megerősítés” ikonra kattintással jön létre. A
Felek között ily módon magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt
szerződésnek minősül.
A jelen Általános Szerződési
Feltételek magyarul készültek. Bármely idegen nyelvre történő fordítás
esetén a magyar nyelvű változat az irányadó. A fentiekben nem
szabályozott kérdésekben a Ptk. és a mindenkor hatályos magyar
jogszabályok rendelkezései az irányadóak.
A
kiszállított áru mindaddig az Eladó tulajdonában marad, amíg az üzleti
tranzakciók során felmerülő összes költség teljes összege nincs
kifizetve. Az összes kötelezettség teljesítése, vagy a számla rendezése
előtt - az Eladó beleegyezése nélkül - az árut nem lehet se
elzálogosítani, se biztosítékként felhasználni. A termék eladásából
felmerülő igények, melyek a tulajdonjog fenntartásának tárgyát képezik, a
mellékjogokkal együtt biztosítékul szolgálnak az Eladó számára az
üzleti kapcsolatból származó kötelezettségek teljesítésére. A Vevő a
fizetési kötelezettségét csak az Eladó előzetes, írásos beleegyezésével
ruházhatja át egy harmadik félre, amelyet írásban rögzíteni kell. A Vevő
köteles az Eladó tudomására hozni - az okirat egy példányának
megküldésével - az átruházás írásba foglalását követő három napon belül,
hogy a fizetési kötelezettséget átruházta egy harmadik félre.
Mindennemű, a Feleket érintő adatváltozást haladéktalanul kötelesek
egymással közölni.
A vásárolt áruk jellemzőit a konkrét
árucikk információs oldalából tudhatja meg részletesen. Az oldalon
megjelenő árak Forintban értendőek és kizárólag a Magyar Köztársaság
területén érvényesek. Az árak az Általános Forgalmi Adót (ÁFÁ-t) tartalmazzák. A termékek vételára nem tartalmazza az esetleges kiszállítás költségét.
A kiszállítás Budapest területén futárral, vidékre postai utánvéttel történik.
A
kiszállítás díja, Budapest területén 700 Ft. Vidékre a mindenkori
csomagküldő szolgátató díjszabás szerint. A szállítási díjat Budapest
területén 10000 Ft, vidéken 20000 Ft feletti megrendelés esetén
elengedjük.
Az Eladó a Vevő által tévesen és/vagy pontatlanul
megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb
problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
Az
Eladó nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a Vevő a
jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem az
Eladónak felróható okból hozzáférhetővé válik.
A termék
feladása (átadása a választott szállítmányozó cég felé) raktáron lévő
termékek esetén 1-2 munkanap, de maximum 2 munkanapon belül történik
meg. A menyiben a terméket meg kell rendelnünk, a feladás időpontja 3-4
hét is lehet, ez esetben mindig írásban (e-mail) és / vagy telefonon
egyeztetünk a várható kézbesítés időpontjáról, illetve a megrendelés
fenntartásáról.
Ha az Eladó a megrendelést a
megrendeléstől számított több mint 4 héten belül nem teljesíti, a Vevő
visszaléphet a megállapodástól annak érdekmúlására hivatkozva. Ebben az
esetben feltételezhető, hogy az Eladó ön hibáján kívül nem képes
teljesíteni a szerződésben foglaltakat és ezért bármiféle kárigény vele
szembeni érvényesítését kizárja. Vis major esetén az Eladó fel van
mentve a szállítási kötelezettség alól. Ugyanez vonatkozik az előre nem
látható szállítási akadályokra, amelyek az Eladótól függetlenek, mint
például a működtetéssel kapcsolatos problémák, beszállítói késedelem,
illetve hatósági intézkedések. Ezek közé tartozik még a készletek
részleges vagy teljes hiánya is. A fent említett esetek felmerülésekor
az Eladót nem terheli kötelezettség, hogy beszerezze a szerződés tárgyát
képező árut vagy ugyanazt az árut egy harmadik fél készletéből. Az
Eladó köteles erről a Vevőt a lehető leghamarabb tájékoztatni és a
megrendelés teljesítési határidejét módosítani.
Ha az
Eladó a fenti okok miatt a megrendelést nem tudja teljesíteni, akkor a
Vevő által már átutalt összeget a Vevő egyidejű értesítése mellett a
jegybanki alapkamat éves mértékének napokra számított összegével
megnövelve a Vevő részére visszautalja.
REGISZTRÁCIÓ
A Weboldalakon előzetes regisztráció nélkül is indítható megrendelés.
Regisztrált
vásárlóként gyorsabban tud terméket rendelni, naprakész lehet a
rendelés állapotát illetően, és figyelemmel kísérheti korábbi
vásárlásait.
A Főoldalon található Belépés menüpont
alatt, az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor a
regisztrációra. A regisztráció elvégzése után a megadott E-mail címre
küldünk egy értesítő, megerősítő levelet, és ezzel fejeződik be a
regisztrációs folyamat.
MEGRENDELÉS, VISSZAIGAZOLÁS
Az
Eladó a Vevő vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően
és az automatikus „Feldolgozás alatt” levél után köteles a Vevő részére
a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni megerősítésként feltüntetve a megrendelés adatait, a megrendelt termékek és egyéb szolgáltatás árát.
Amennyiben
e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított egy munkanapon belül
a Vevő részére nem érkezik meg, akkor az Eladó ajánlati kötöttsége,
illetve a Vevő vásárlási kötelezettsége minden további feltétel nélkül,
automatikusan megszűnik.
A visszaigazolást
követően jóváhagyást várunk Öntől, melyet e-mail formában küldjön el
nekünk, tudatva, hogy az általunk visszaigazoltakkal egyetért és
megrendelését fenntartja.
FIZETÉSI MÓDOK
- csomagküldő szolgálat utánvét,
- futárszolgálati utánvét,
- banki előre utalás,
- Telephelyünkön személyes átvétel esetén készpénz, bankkártyás fizetés
Banki
előre utalás esetén a megadott e-mail címre elküldjük a számla
másolatát. Kizárólag a számla másolatának birtokában indítható az
átutalás. A közleményben kérjük a rendelés számát vagy a számla
sorszámát feltüntetni. Az eredeti számlát a megrendelt termékkel együtt
küldjük el.
Amennyiben web áruházunkban a személyes átvételt és fizetést kéri, a megrendelt terméket 48 óráig tudjuk fenntartani.
Amennyiben 48 órán belül jelzi felénk, hogy a megrendelt terméket nem
tudja átvenni a megadott időn belül, a fenntartást meghosszabbítjuk.
SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK
Szállítási módok:
- csomagküldő szolgálat által küldeményként
( országos ) a megrendelésben megadott szállítási címre. Kézbesítési időpont nem
garantált, legtöbb esetben a feladástól számított következő munkanapra
megtörténik.
- Futárral Budapest, és vonzáskörzete) a megrendelésben megadott
szállítási címre ( a futár a feladástól számított 2 munkanapon belül 8
és 18 óra között kézbesíti a csomagot). Sikertelen kézbesítés esetén a
futár hagy egy értesítőt, és még egy alkalommal megpróbálja átadni a
csomagot. Két sikertelen kézbesítés után a futárszolgálat visszaküldi a
csomagot web áruházunkba.
- személyes átvétel ügyfélszolgálati irodánkban, nyitvatartási időben.
A
Vevő köteles az áru átvételére. Amennyiben a Vevő az általa megrendelt
áru(ka)t nem veszi át a szállítás időpontjában, az Eladó jogosult a
megrendelt árut harmadik személy számára értékesíteni, a Vevő pedig
köteles a megrendelt áru ellenértékét alapul véve 20% meghiúsulási
kötbért fizetni az Eladónak.
ELÁLLÁS JOGA
A Vevő köteles haladéktalanul az átvett csomag tartalmát mennyiségi és típus szerint is megvizsgálni és az esetleges hiányokat haladéktalanul írásban közölni
az Eladóval. Amennyiben ezen kötelezettségét nem teljesíti, a
teljesítéstől számított egy munkanapon túl nem hivatkozhat arra, hogy
nem a számlán feltüntetett árukat tartalmazta a küldemény.
Írásbeli kifogás nyújtható be a kiküldött csomag tartalmának hiányosságaival kapcsolatban:
- Levélben: 1066 Budapest Ó utca 17 címen,
- Faxon: 06-1-269-1679, vagy a 06-1-301-0780 telefonszámon,
- E-mailben: info@onetoner.hu címen.
A
Vevő a megrendeléstől a termékek szállítási címre történő feladása
előtt indokolás nélkül elállhat. Erről E-mailben tájékoztatnia kell az
Eladót. Abban az esetben, ha az E-mail elveszett vagy nem a megadott
időn belül érkezett meg, akkor a rendelés teljesítésre kerül és minden, a
rendeléssel kapcsolatos költséget köteles megtéríteni.
Elállás
joga 15 napos időtartamon belüli elállási szándék kifejezése az
eladó felé. Ebben az esetben az Eladó köteles a Vevő által a termékért
kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő
harminc napon belül visszatéríteni. A visszaszállítás a fogadónak -
jelen esetben az Eladónak – díjtalanul kell, hogy történjen, különben
nem áll az Eladó módjában átvenni az árut. Ugyanez vonatkozik az
ellenőrzés céljából visszaküldött termékekre is. A terméket csak bontatlan csomagolásba fogadjuk vissza.